کار کو ٹھیک کرنے کا طریقہ

 اگنیشن سسٹم۔


اگنیشن سسٹم کے مسائل: آپ کی گاڑی انشاء اللہ شروع ہو جائے گی۔

بیٹریاں پانی کی سطح ٹھیک ہے یا نہیں…

اگنیشن سوئچ ٹھیک ہے کچھ وقت باقی ہے۔

2. موٹر شروع کرتے ہوئے ، آپ نے آخر میں موٹر چیک شروع کرنے کی ضمانت دی ہے اگر اس کے ساتھ اس کا مسئلہ ہے اگر کار شروع نہیں ہو رہی ہے۔

3. بیٹری ٹرمینلز/ کچھ وقت یہ ڈھیلی گاڑی ہیں کرنٹ نہیں مل سکی۔

بعض اوقات یہ خراب ہو جاتے ہیں اور اس کی وجہ سے ہم اندازہ لگا سکتے ہیں کہ بیٹری کمزور یا مردہ ہے لہذا یہی وقت بیٹری کے پانی یا جیل کو تبدیل کرنے کا ہے۔

لیکن اس حالت میں موٹر شروع کرنا شروع کرنے کی کوشش نہیں کرے گا لہذا مجھے یقین ہے کہ شروع کرنے والی موٹر میں کچھ بھی غلط نہیں بیٹری میں کچھ غلط ہے۔

4. اگنیشن فیوز // کچھ وقت اگنیشن فیوز باہر ہے لہذا آپ کو فیوز کو اسی ایمپیئر سے تبدیل کرنا پڑتا ہے کچھ وقت یہ فیوز بونٹ میں ہوتا ہے اور بعض اوقات یہ فیوز دوسرے فیوز کے قریب ہوتا ہے آپ کو دیکھنا پڑتا ہے فیوز تبدیل کرنے کی کوشش کرتے ہیں اگنیشن فیوز اگر کرنٹ شروع ہونے والی موٹر اور انجن اور بیٹریاں سے نہیں گزر رہا ہے۔

 

6. ڈیڈ بیٹری // ڈیڈ بیٹری جس کو کسی دوسری کار میں کودنے کی ضرورت ہوتی ہے جب کسی طرح یہ نشان ہوتا ہے کہ آپ کار کو تھوڑی دیر کے لیے شروع کر رہے ہیں اور چارجنگ کھو رہے ہیں۔ آپ کی لائٹ یا ریڈیو آن تھا اور اس نے چارجنگ کھا لی۔

 

7. ایندھن پمپ کے مسائل // ایندھن پمپ مر گیا ہے لہذا بعض اوقات آپ کی گاڑی تمام 11 پوائنٹس چیک کرنے کے بعد شروع نہیں ہوگی۔ یہ عام طور پر ایندھن کے ٹینک کے قریب واقع ہے لہذا اسے احتیاط سے تبدیل کریں لیکن پہلے ، ٹینک کو خالی کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔

8. جنریٹر .5 سے زیادہ چارج نہیں کر رہا // چیک کریں جنریٹر کی کارکردگی وولٹ میٹر سے منسلک ہے اگر یہ بیٹری کا وولٹیج زیادہ چارج کر رہا ہے۔

9. میں بیٹری کی سنکنرن کو دیکھ سکتا ہوں // بیٹری کو تبدیل کرنا بہتر نہیں ہے جلد ہی ٹرمینل کو صاف کریں اور ٹرمینل کو جوڑیں۔

جب ممکن ہو بیٹری تبدیل کریں۔

 

10. اگنیشن کا فیوز باہر ہے لہذا اسی قسم کے ساتھ تبدیل کریں۔

// بیٹریوں کے بعد یہ دوسری چیز ہے جو آپ کو اپنے اسپیئر فیوز سے تبدیلی چیک کرنی ہوگی آپ کو ہمیشہ اپنی گاڑی میں اگنیشن ٹائپ فیوز اور اسپیئر فیوز ہونا چاہیے کچھ وقت فیوز باہر ہوتے ہیں اور یہ زیادہ تر وقت ہوتا ہے۔

11. ایندھن کا فلٹر پٹرول کو ایندھن کے پمپ سے انجن تک روک رہا ہے // بعض اوقات آپ کو ایندھن کا فلٹر تبدیل کرنا پڑتا ہے جو تمام 11 پوائنٹس چیک کرنے کے بعد آخری حل ہے۔

12. گاڑی میں کوئی ایندھن نہیں // کچھ وقت یہ گاڑی میں ایندھن نہیں ہے اس لیے گاڑی کو ایندھن دیں کیونکہ آپ دیکھ سکتے ہیں کہ ایندھن کا اشارہ خالی دکھایا گیا ہے اگر یہ کام کر رہا ہے لیکن آپ تجربے سے جان سکتے ہیں کہ ایندھن ہے یا نہیں انجن وقت پر سروس یا ٹننگ حاصل کر رہا ہے۔

بریک ، اے بی ایس ، اور  سینسر۔
دستی مرمت کے مسائل
 

اے بی ایس سسٹم بریکس کو کنٹرول کرتا ہے جب کچھ غلط ہوتا ہے تو یہ EFI سسٹم میں نئی ​​کاروں کی نشاندہی کرتا ہے۔

میری کار مجھے ڈسک پیسنے والی آوازیں دے رہی ہے // سینسر کا مسئلہ ہو سکتا ہے اور یہ ڈسک پہنی جا سکتی ہے کیونکہ آپ ڈسک کی کم موٹائی والی غیر معمولی سطح اور کئی گول لائنیں دیکھ سکتے ہیں۔

اے بی ایس انڈیکیٹر کچھ پریشانی کی نشاندہی کر رہا ہے لیکن یہ پرانی کاروں میں نایاب ہو سکتا ہے لیکن یہ ضروری نہیں ہے کہ یہ اشارہ کرے گا لہذا اگر ایک سینسر آرڈر سے باہر ہو گیا ہے تو ایک ایک کرکے جوڑ کر آل وہیل سینسر چیک کریں۔ اس طرح آپ کمپیوٹر سکینر کا استعمال کیے بغیر سینسر چیک کر سکتے ہیں۔

کچھ وقت میں دو سینسر ختم ہوچکے ہیں لہذا اپنی گاڑی کے ملبے سے دو سینسر لے آئیں اور پہلے ریئر وہیل سینسرز کو تبدیل کریں اگر یہ ٹھیک نہیں ہے تو فرنٹ وہیل سینسرز کو تبدیل کریں اور آخر میں بائیں سائیڈ کو فرنٹ اور ریئر اور آخر میں تبدیل کریں۔ دائیں جانب سامنے اور پیچھے سینسر مسئلہ حل ہو جائے گا آپ کو ڈسک تبدیل کرنے کی ضرورت نہیں ہے اگر یہ تقریبا all بالکل ٹھیک دکھائی دیں۔

بعض اوقات ڈسک پہنی جاتی ہے لہذا آپ موٹائی اور بہت سی غیر معمولی سطحیں دیکھ سکتے ہیں لہذا ڈسک کے بعد ڈسک کو چیک کرنے کا یہ پہلا کام ہے جیسا کہ ہدایت کے مطابق سینسر چیک کریں۔

بریکس پیڈل نرم ہو گیا ہے لہذا یہ کوئی ایبس مسئلہ نہیں ہے لیکن آپ کو بریک آئل اور نلی کے رساو کو چیک کرنے کی ضرورت ہے اگر کم اوپر ہو اور پوائنٹ 6 بریک سے مشورہ کریں۔

 

بریک فکس کرنا // ایک پہیہ اتار کر پرانی ڈسک نکالیں بریک پیڈل دبائیں اور تھامیں اور اب بریک آئل پریشر کو چھوڑیں جو بریک ہوز کے اختتام پر ہے اور اسے تمام پہیوں سے دہرائیں اگر بریک آئل ختم یا لیک ہو یا کم از کم لائن کے نیچے۔ دباؤ جاری کرنے کے بعد آپ کو تیل کے بلبل نظر آئیں گے اور پھر اسے دو سے تین سیکنڈ کے بعد نلی کے پچھلے نٹ کو سخت کریں۔ دہرائیں اور دبائیں اور تیل کا دباؤ چھوڑیں یہاں تک کہ کوئی بلبلے باہر نہ آئیں اور پھر دو سے تین سیکنڈ کے بعد تنگ نٹ اور نلی کے نٹ کو سخت کرنے کے بعد آخر میں پیڈل چھوڑ دیں۔ نوٹ ڈسک کو تبدیل کرتے وقت آپ کو یہ عمل دہرانا ہوگا تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ بریک پریشر ٹھیک ہے اس عمل کے بعد آپ جانچیں گے کہ پیڈل مشکل ہو چکا ہے اور کار کا بریکنگ سسٹم کام کر رہا ہے آپ ٹیسٹ ڈرائیو میں چیک کر سکتے ہیں جب آپ تبدیلی کے ساتھ ختم ہو جائیں ڈسک یا بریک آئل پریشر ترتیب دینا۔

 

آپ کو ماسٹر سلنڈر کی نلی کو منقطع کرکے چیک کرنا چاہیے اگر یہ صحیح ویکیومنگ کر رہا ہے جو ہوا کو چوس رہا ہے.

 

بریک ڈسک کم سے کم سطح سے نیچے پتلی ہوتی ہے لہذا بریک کو تبدیل کرنے کا وقت آگیا ہے

کیس اسٹڈی 1. کار میں اگنیشن کا مسئلہ ہے

۔
                      اور یہ شروع نہیں ہو رہا ہے
مجھے اطلاع ملی کہ کار ٹوٹ گئی ہے اور یہ شروع نہیں ہو رہی ہے۔

میں بونٹ کھولتا ہوں سب سے پہلے میں نے چیک کیا بیٹری ہے اور یہ سب ٹھیک تھا۔

پھر میں نے اس فیوز کو چیک کیا جو میں نے ایک ہی ایمپیئر کے اضافی فیوز سے تبدیل کیا تھا۔

جب میں نے فیول پمپ کا فیوز تبدیل کیا اور گاڑی کو کریک کیا تو یہ معمول کے مطابق شروع ہوتی ہے۔

نتیجہ: میرا مشورہ یہ ہے کہ ، آپ کو ہمیشہ اپنے فیوز کو اپنے ڈیش بورڈ میں ایک اسپیئر کے طور پر رکھنا چاہیے آپ کو کسی بھی وقت ضرورت پڑے گی جب کوئی آپ کی مدد کے لیے موجود نہ ہو۔ مرحلہ وار تمام فیوز کو تبدیل کریں اور سنکنرن کی وجہ سے ، یہ فیوز بہت اچھی قسمت سے باہر جاتے ہیں۔

کیس اسٹڈی 2. میرا آغاز خاموش ہے انجن کرینکنگ نہیں۔
میں سائٹ پر پہنچا اور انجن سٹارٹ کرنے کی کوشش کی لیکن کوئی کرینکنگ نہیں ہو رہی تھی اس لیے میں نے بیٹری چیک کرنے کا فیصلہ کیا تو میں نے دوسری کار کے ساتھ چھلانگ لگائی لیکن پھر بھی کرینک کی آواز نہیں آئی۔

میں نے فیوز چیک کیا۔

جب میں نے اگنیشن فیوز تبدیل کی تو کار فورا starts شروع ہو گئی۔

تو بعض اوقات اگنیشن فیوز ڈیڈ بیٹری کے علاوہ مسئلہ بن سکتا ہے۔

کیس اسٹڈی 3. میری اسٹارٹ موٹر کوئی آواز نہیں دے رہی ہے۔
میں نے بونٹ کھولا اور گاڑی سٹارٹ کرنے کی کوشش کی اور گاڑی سٹارٹ نہیں ہو رہی میں نے اپنا ذہن بنا لیا فیوز میں سے ایک باہر ہے۔

تو میں نے فیوز تبدیل کیے لیکن پھر بھی ، گاڑی شروع نہیں ہو رہی ہے۔

میں نے چیک کیا کہ بیٹری دوسری کار کے ساتھ چھلانگ لگائی ہے لیکن یہ شروع نہیں ہورہی ہے۔

تو جان لو اب شروع ہونے والی موٹر ختم ہو چکی ہے۔

چنانچہ میں نے سٹارٹنگ موٹر کو تبدیل کر دیا اور گاڑی فورا starts سٹارٹ ہو گئی۔

اوپری گیس کٹ تبدیل کرنا۔


بعض اوقات ، نلی سے تیل نکلتا ہے یا دوسری صورت میں آئل گیس کٹ سے اگر یہ ہوز انجن کا تیل نکال کر نلی کی جگہ لے لیتا ہے۔

آئل گیس کٹ کو تبدیل کرنا // یہ گیس کٹ اس وقت واقع ہوتی ہے جب آپ بونٹ کھولتے ہیں یہ چنگاری پلگوں کے ارد گرد ہوتا ہے لہذا سب سے پہلے چنگاری پلگ کو تبدیل کرنا ہوتا ہے اور بعض اوقات کار کے ڈیزائن کی وجہ سے چنگاری پلگ کو تبدیل کرنے کی ضرورت نہیں ہوتی ہے صرف گیس کٹ کے گری دار میوے کو ہٹانے اور اوپری حصے کو احتیاط سے ہٹانے اور پرانے گیس کٹ کو دیکھ بھال کے ساتھ صاف کرنے پر منحصر ہے۔

اوپری اور نچلے حصے کے دونوں حصوں پر جادوئی گیس کٹ گم لگائیں اور گیس کٹ کو نچلے حصے میں ڈالیں یہ بعض اوقات اوپر والا حصہ ہو سکتا ہے لہذا اسے احتیاط سے جوڑیں اور گری دار میوے کو سخت کریں

خشک گاڑی کو 5 سے 6 گھنٹے تک رکھیں اس کے بعد آپ اسے نہ چلائیں اور تیل کی رساو نہیں ہوگی۔

۔

انجیکٹرز کا مسئلہ کار بیک فائر دے رہی ہے۔
ریس پیڈل دباتے وقت تمام چنگاری پلگ ٹھیک ہیں۔
 

گاڑی ایندھن بھرتے وقت بیک فائر کر رہی ہے۔ یا تیز رفتار کے دوران دوڑ لگانا یا عجیب و غریب سلوک کرنا یا اس کو تیز کرنا جب rpm زیادہ ہوتا ہے اور بعض اوقات اس مسئلے میں زیادہ rpm اور ایندھن کی زیادہ کھپت یا ایندھن کی کم کھپت ہوتی ہے جو کہ غیر معمولی-

 ایک رجحان تو انجیکٹروں میں سے ایک کمپیوٹر سکینر سے چیک پہنا گیا ہے یا دستی طور پر ملبے سے ایک انجیکٹر خریدتا ہے اور پھر انجیکٹر کو ایک ایک کرکے تبدیل کرتا ہے اور تھوڑی تیز رفتاری سے انجن کے رویے کو چیک کرتا ہے۔

مسئلہ ایک یا دو انجیکٹروں کا ہو سکتا ہے لیکن زیادہ تر وقت جب ایک انجیکٹر خراب ہو جاتا ہے اس لیے انجیکٹر کو تبدیل کرنے کا وقت آ گیا ہے اگر فیول پمپ ٹھیک ہے اور فیول فلٹر ٹھیک ہے۔ پھر یہ انجیکٹر کے مسائل میں سے ایک ہوسکتا ہے لہذا یہ انجن کی ناقص کارکردگی کا نتیجہ ہے یہ ایندھن کی کھپت اور انجن کی کارکردگی اور کار کے رویے کو بھی متاثر کرے گا لیکن بعض اوقات کار آپ کو 100 فیصد ایندھن کی معیشت اور کارکردگی نہیں دے گی۔

2. انجین آئل فلش۔


 ایک اچھی کارکردگی کے لیے انجن ایڈیٹیو انجن پرفارمنس آئل یا وغیرہ۔
انجن آئل کو کیسے تبدیل کیا جائے۔

اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس ڈرین نٹ کو کھولنے کا آلہ ہے اور تیل کا فلٹر نکال سکتا ہے۔

انجن آئل فلش شامل کریں جو عام طور پر انجن کو فلش کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے انجن آئل فلش کے بارے میں مزید ہدایات اور انجن کو سٹیشنری پوزیشن پر چلاتے رہنا 10 منٹ گاڑی نہ چلائیں اور اس کے بعد انجن کا سوئچ آف کریں

پین میں تیل نکالیں آپ کو نکلے ہوئے تیل میں بہت کالی گندگی نظر آئے گی۔

کالی گندگی یا سلگ انجن کی کارکردگی کو روک دیتی ہے یا نئے یا اچھی حالت والے انجن کو متاثر کرتی ہے لہذا دو خدمات کے بعد ایک بار نئی کاروں میں انجن فلش کی ضرورت پڑتی ہے۔ فلش کے بعد ایک گاڑی انجن فلش کے بغیر ایک مندرجہ ذیل سروس چلا سکتی ہے لہذا دو مہینے کے انجن آئل فلش کے بعد اتنے پرانے یا مرمت شدہ انجن سے محتاط رہنے کی ضرورت ہے اس سے بعض اوقات تکلیف ہو سکتی ہے تاکہ اپنی نئی گاڑی یا نئی انجن کو نیا رکھیں اور اسے برقرار رکھیں ایک نئی گاڑی. آپ انجن آئل فلش فارمولا کو اچھی حالت کے ساتھ لگاسکتے ہیں انجن کوئی مسئلہ نہیں ہے۔

آئل فلٹر کو تبدیل کریں اور اسے نئے آئل فلٹر سے تبدیل کریں۔

بیٹر ٹرمینل چیک کریں اگر سنکنرن ان کو صاف کرتا ہے اور دوبارہ جوڑتا ہے یا جوڑتا ہے۔

بیٹری کے پانی کی سطح چیک کریں۔

چنگاری کے پلگ کو چیک کریں اگر وہ تھوڑا پرانا کاربن کلین ہے جسے کاربی کلینر کہتے ہیں جسے آپ آن لائن آسٹریلیا سے برسن اسٹور اور اضافی اشیاء سے خرید سکتے ہیں۔ اگر آپ خراب اور خراب حالت میں نہیں ہیں تو آپ چنگاری کے پلگ صاف کر سکتے ہیں لیکن 4 ماہ کے بعد چنگاری پلگ کو تبدیل کرنے کی ضرورت ہے لیکن جب یہ اوسطا 200 کلومیٹر چل رہا ہو تو دوسری صورت میں چھ ماہ میں ایک بار چنگاری کے پلگ تبدیل کر دیں۔

انجن پرفارمنس آئل لازمی نہیں ہے لیکن اچھا میکینک سفارش کرتا ہے کہ اضافی چیزیں جو گاڑی کی کارکردگی کو محفوظ اور بڑھاتی ہیں ان ایڈیٹیوز کو انجن پرفارمنس آئل اور انجن آئل فلش ایڈیٹیو کہا جاتا ہے۔

بیٹریاں میں پانی بھرنا۔


بیٹری کے لیے صرف آست پانی کا استعمال کریں جو آپ بیٹریاں شاپس سے خرید سکتے ہیں عام پانی استعمال نہ کریں اس سے بیٹری ختم ہو جائے گی۔

پانی تمام پلیٹوں میں ہونا چاہیے لہذا اگر پانی کی سطح کم ہو تو بھریں۔

ہر معمولی سروس کے لیے پانی کی سطح کو چیک کیا جانا چاہیے۔

جب بیٹری پرانی ہو جاتی ہے تو یہ زنگ آلود ہوتی ہے اس کے بعد صفائی ہوتی ہے اور یہ سفید سنکنرن ہوتی ہے لہذا بیٹری کو تبدیل کرنے کا وقت آگیا ہے۔

چھوٹی سنکنرن ٹھیک ہے بیٹری کو تجویز کردہ وقت سے پہلے تبدیل کیا جانا چاہئے۔ اگر بیٹری اچھی ہو تو اسے دو سال کے عرصے میں ہٹا دینا چاہیے۔

جیل بیٹریاں استعمال کرتے وقت جیل بیٹری کی سفارش چیک کریں عام طور پر بیٹریوں پر یا بیٹری کے دستی میں۔


میجر سروس۔


چنگاری پلگ تبدیل کریں۔

چنگاری پلگ چھ ماہ کے بعد ہونے والے ہیں اور ان کو تبدیل کرنے کی ضرورت ہے۔

تیل تبدیل کریں۔

بیٹری چیک کریں اور صرف آست پانی سے بھریں۔

اشارے چیک کریں۔

لائٹس

بریک

ہینڈ بریک۔

گیئر آئل چیک کریں۔

اسٹیئرنگ آئل چیک کریں۔

بریک آئل چیک کریں۔

ایئر کنڈیشنر پر گاڑی چلائیں اور درجہ حرارت چیک کریں۔

گاڑی ڈرائیو کریں اور پریشانیوں کو تلاش کریں اگر یہ گاڑی چلانا خطرناک نہیں ہے تو یہ پہلی چیز ہے۔

ریڈی ایٹر چیک کریں۔

جب کار ٹھنڈی ہو تو پانی بھریں اور گاڑی چلائیں اگر پانی باہر نہیں پھینک رہی ہے تو ریڈی ایٹر کیپ نہ کھولیں جب گاڑی گرم ہو یا کچھ کلومیٹر تک چلائی ہو۔

Transmission


ٹرانسمیشن کو دیکھ بھال کی دستی ٹرانسمیشن یا دستی ٹرانسمیشن کی ضرورت ہوتی ہے اگر آپ کو تیل پر نگاہ رکھنی ہوگی اگر کہیں لیکیج آئل کی وجہ سے ہو۔

دستی ٹرانسمیشن کار ڈرائیو یا 1234 گیئر اپ کو تبدیل کرتے ہوئے صحیح طریقے سے کام نہیں کر رہی ہے اس کا مطلب ہے کہ ٹرانسمیشن کو تبدیل کرنے کا وقت ہے جو 100000 کے بعد ہے اگر کیئر ٹرانسمیشن والی ڈرائیو 150000 کلو میٹر یا اس سے زیادہ ہو گی تو اس کا مطلب یہ ہے کہ کم گیئرز پر تیزی سے گاڑی نہ چلائیں جس سے درد ہوتا ہے۔ ٹرانسمیشن

اگر ایسا ہوتا ہے تو گیئرز بلاک نہیں کر رہے ہیں اگر ایسا ہوتا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ گیئر سیٹ میں کچھ غلط ہے یا ٹرانسمیشن میں کچھ غلط ہے۔

گیئرز لگائیں لیکن کار تیز نہیں ہو رہی اس کا مطلب ہے کہ ٹرانسمیشن میں کوئی بڑی خرابی ہے جو ورکشاپ میں ٹھیک ہو جائے گی۔

 

ڈیف سروس۔


کچھ کاریں اور اسٹیشن ویگن ڈیف ہیں۔

ڈیف کو سروس کی ضرورت ہے 4 ماہ بعد تیل کو تبدیل کرنے کی ضرورت ہے۔

ہمیں اپنے ملک کے قواعد و ضوابط کی پابندی کرنی چاہیے۔

ڈرائیونگ کے دوران میرا ڈیف شور کرتا ہے اس کا مطلب ہے کہ ڈیف میں تیل کم ہو گیا ہے یا اسے تبدیل کرنے کی ضرورت ہے ایک بڑا مسئلہ ہے۔

انجن کی کارکردگی۔


تیل چیک کریں اور 10000 کلومیٹر کے بعد تیل تبدیل کریں۔

دو خدمات میں ایک بار انجن آئل فلش۔

سفارشات کے ساتھ انجن پرفارمنس آئل کا استعمال کریں برسن اور آٹو پارٹ آسٹریلیا اور اپنے ملک میں حوالہ جات حاصل کریں۔

ہر خدمت میں آئل فلٹر تبدیل کریں۔

بیکار کار اور آئل اے سی موڑ کر لوڈ لگائیں اور درجہ حرارت کے اشارے پر دیکھیں جو ہمیشہ کام کرنا چاہیے۔

گھروں یا گیس کٹس سے تیل کا رساو چیک کریں۔

جب گاڑی گرم نہ ہو تیل کے نل کو کھولیں اور انجن اسٹارٹ کریں اور اوپر دو سیکنڈ تک ہاتھ رکھیں اگر ہوا بخارات نہیں بن رہی ہے یا آپ کا ہاتھ تیل سے گندا ہو رہا ہے تو یہ انجن کی کچھ اسامانیتا کی نشاندہی کرتا ہے۔

ہمیشہ اپنی گاڑی کے لیے مصنوعی تیل استعمال کریں جو عام طور پر مہنگا ہوتا ہے۔

 

 

 

جنریٹر یا بیٹری چیک کرنا چارج نہیں ہو رہا ہے۔


 وولٹ میٹر کو بیٹری کے دونوں ٹرمینلز سے جوڑیں۔

یہ کم از کم .5 بیٹری وولٹیج سے زیادہ ہو گا اور یہ کرنٹنگ متبادل ہو گا اس کا مطلب ہے کہ آپ کا جنریٹر کام کر رہا ہے بیٹری میں کوئی مسئلہ ہے۔

اگر جنریٹر کام نہیں کر رہا ہے تو ملبے سے حاصل کریں اور اسے تبدیل کریں۔

گاڑی میں جنریٹر لگاتے وقت بیلٹ ٹینشن کو احتیاط سے ایڈجسٹ کرنا چاہیے۔

 


انجن کو کیسے چیک کیا جائے؟

 

تیل چیک کریں اور 10000 کلومیٹر کے بعد تیل تبدیل کریں۔

دو خدمات میں ایک بار انجن آئل فلش۔

سفارشات کے ساتھ انجن پرفارمنس آئل کا استعمال کریں برسن اور آٹو پارٹ آسٹریلیا اور اپنے ملک میں حوالہ جات حاصل کریں۔

ہر خدمت میں آئل فلٹر تبدیل کریں۔

بیکار کار اور آئل اے سی موڑ کر لوڈ لگائیں اور درجہ حرارت کے اشارے پر دیکھیں جو ہمیشہ کام کرنا چاہیے۔

گھروں یا گیس کٹس سے تیل کا رساو چیک کریں۔

جب گاڑی گرم نہ ہو تیل کے نل کو کھولیں اور انجن اسٹارٹ کریں اور اوپر دو سیکنڈ تک ہاتھ رکھیں اگر ہوا بخارات نہیں بن رہی ہے یا آپ کا ہاتھ تیل سے گندا ہو رہا ہے تو یہ انجن کی کچھ اسامانیتا کی نشاندہی کرتا ہے۔

ہمیشہ اپنی گاڑی کے لیے مصنوعی تیل استعمال کریں جو عام طور پر مہنگا ہوتا ہے۔

جمع کرتے وقت اصل دستی پر عمل کریں اور راستہ نہیں جانتے۔ آپ مارکیٹ سے ٹویوٹا ، ہونڈا ، فورڈ یا کسی بھی EFI کار کے لیے دستی خرید سکتے ہیں یا ویب سے تفصیلی دستی خرید سکتے ہیں۔

ریڈی ایٹر کا تعلق // ریڈی ایٹرز کو کیسے چیک کیا جائے؟


اپنی گاڑی کے اصل دستی پر عمل کریں اور ریڈی ایٹر کو الگ کریں۔

ملبے سے نیا ریڈی ایٹر خریدیں اور اسے تبدیل کریں۔

اگر دستیاب ہو تو آپ کسی بھی دستی کی پیروی کر سکتے ہیں یا تصویروں کے لیے گوگل پر موضوع کے بارے میں تلاش کر سکتے ہیں اگر آپ کے پاس ایک ریڈی ایٹر ہے تو آپ کسی بھی ریڈی ایٹر کو جدا اور جمع کر سکتے ہیں جب اسے تبدیل کرنے کی ضرورت ہو۔

اگر آپ کی گاڑی ریڈی ایٹر سے پانی باہر نہیں پھینک رہی ہے تو مین ٹوپی کہاں رکھی گئی ہے اس کا مطلب یہ ہے کہ انجن میں کوئی خرابی نہیں ہے آپ کی گاڑی خراب ریڈی ایٹر کی وجہ سے کیڑا ہو رہی ہے۔



انجن کے مسائل کا تعین کیسے کریں؟


آپ کی کار ایندھن کی معیشت ٹھیک ہے۔

جب آپ گاڑی چلاتے ہیں تو یہ سفر کے لیے سکون ہوتا ہے۔

زائد المیعاد سروس انجن کو نقصان پہنچا سکتی ہے۔

معمولی سروس 10000 کلومیٹر کے بعد ہے۔

کوئی گھر لیک نہیں ہو رہا۔

کوئی گیس کٹ نہیں لیک ہو رہی ہے۔

ایک چنگاری پلگ ٹھیک ہے۔

گاڑی میں نارمل rpm ہے لہذا ہمیشہ rpm کبھی کبھی نوٹس کریں۔

ڈرائیو کے دوران گاڑی بیک فائر یا غیر معمولی نہیں ہے۔

کوئی ایبس یا انجن کا نشان اشارہ یا انتباہ نہیں ہے۔

کوئی پیسنے والی ڈسک کی آواز آپ سن سکتے ہیں۔

کوئی ڈیف آواز جو آپ سن سکتے ہیں۔

درخواست دیتے وقت ٹرانسمیشن ٹھیک ہے۔

 

پہیے اور ٹائر۔

 

 

پہیوں کو متوازن ہونا چاہیے۔

ٹائر موٹی سطحوں کے ساتھ اچھے ہونے چاہئیں۔

چیک وہیل بیلنسنگ حاصل کریں۔

ہر دو سروسز کے بعد وہیل بیلنسنگ کو چیک کیا جانا چاہیے۔

پرانے ٹائر ٹیوب استعمال نہ کریں یا ٹیوب لیس استعمال نہ کریں۔

 

 

بریک پیڈ اور ڈسک کے مسائل کا حل۔

 

بریک پیڈ پتلا نہیں ہونا چاہیے۔

بریک پیڈ کو تبدیل کیا جانا چاہیے جب کار تھوڑا سا شور مچانے لگے۔

بعض اوقات ، شور دھول کی وجہ سے ہوسکتا ہے لیکن آپ کو بریک پیڈ اور ڈسک کو دیکھنا ہوگا۔

ڈسک پیڈ کی طرح موٹی ہونی چاہیے۔

بریک پریشر ہر معمولی سروس کو چیک کیا جانا چاہیے اور گاڑی چلاتے وقت نوٹس لینا چاہیے۔

بریک کا مسئلہ ، سینسر کے مسئلے کی وجہ سے بھی ہوسکتا ہے لہذا اس کا حل اوپر ذکر کیا گیا ہے۔

ڈسک چلی گئی ہے اسی وجہ سے یہ پیسنے والی آواز آرہی ہے تاکہ آپ ڈسک کی طرح بری سطح کو دیکھ سکیں جیسے ڈسک کی سطح پر کئی لائنیں۔

میری ڈسکیں ٹھیک ہیں لیکن پیسنے کی آواز اب بھی آرہی ہے لہذا اس کا مطلب ہے کہ ایک یا دو سینسرز کو تبدیل کرنے کی ضرورت ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ کوئی بھی سینسر خراب ہو چکا ہے۔ اس صورت میں ، ڈسک اور بریک پیڈ ٹھیک ہیں لیکن گاڑی سے اب بھی پیسنے کی آواز آرہی ہے۔

سڑک کے قابل پاس۔


ٹائر چیک کریں۔

انجن زیادہ دھواں نہیں دے رہا ہے اور وہ دھواں گندا نہیں ہونا چاہیے۔

انجن کا تیل اور اس کا معیار چیک کریں۔

بریک آئل چیک کریں۔

بریک پریشر چیک کریں اگر پیڈل مشکل ہے اس کا مطلب ہے کہ یہ سب ٹھیک ہے اور بریک کام کر رہے ہیں۔

میکینک کو بتائیں کہ آپ کون سا انجن آئل استعمال کر رہے ہیں یہ مارکیٹ میں دستیاب بہترین تیل ہونا چاہیے اور اپنی کاروں کے لیے استعمال کے قابل ہے آپ تیل کی بوتل کی سفارش کو چیک کر سکتے ہیں اس میں بتایا گیا ہے کہ مارکیٹ میں زیادہ تر انجن آئل پٹرول کاروں کے لیے 40w70 ہے۔ ہمیں ہمیشہ مصنوعی انجن کا تیل استعمال کرنا چاہیے لیکن اگر یہ دستیاب نہ ہو تو مارکیٹ میں بہترین تیل استعمال کریں تاکہ آپ کی ذمہ داری بہترین معیار کا استعمال ہو۔

انجن فلش کسی بھی گاڑی میں کسی بھی تجویز کردہ تیل کے ساتھ استعمال کیا جا سکتا ہے لہذا یہ صرف مصنوعی تیل کی ضرورت نہیں ہے بعض اوقات آپ ہائبرڈ ایج میں دستیاب بہترین تیل والی کار پیش کر سکتے ہیں۔

ریڈی ایٹرز چیک کریں۔

ہیڈلائٹس چیک کریں۔

گیئر آئل چیک کریں۔

اسٹیئرنگ آئل چیک کریں۔

ڈیش بورڈ میں موجود تمام کمپیوٹر انڈیکیٹرز کو چیک کریں جو کوئی الرٹ نہیں دکھا رہے ہیں۔

میں الیکٹریشن نہیں ہوں اس لیے آپ کو برقی کام اور اے سی کا کام خود سنبھالنا پڑے گا وغیرہ گاڑی کے دستی سے رہنمائی حاصل کریں اور آپ مسائل حل کر سکتے ہیں۔

کار کو اسٹارٹ کریں اسے آسانی سے سٹارٹ ہونا چاہیے ورنہ اس کے ساتھ یا بیٹری کے ساتھ کچھ مسائل۔

بیٹری ٹرمینلز کو چیک کریں کوئی سنکنرن نہیں جو آپ دیکھ سکتے ہیں اور اگنیشن کے مسائل نظر آتے ہیں لہذا تھوڑا سا سنکنرن اسے صاف کریں اور اسے دوبارہ جمع کریں۔

بریک پیڈ چیک کریں۔

ڈسک چیک کریں۔

ڈیف پیش کیا گیا ہے۔

کار کوئی عجیب آواز نہیں دے رہی ہے۔

بیلٹ اور ان کے تناؤ کو چیک کریں۔ سیٹ بیلٹ بھی چیک کریں۔

وولٹ میٹر کے ذریعے جنریٹر کو چیک کریں یہ آپ کو بیٹریوں کے وولٹیج سے زیادہ متبادل کرنٹ دے۔

ان کو لگا کر گیئر چیک کریں یہ مکھن کی طرح دکھائی دیں۔

بیٹری کے پانی کی سطح چیک کریں۔

چیک اسپارک پلگ کو کوروڈ نہیں کیا جانا چاہیے ہر بڑی سروس جو کہ 4 سے 5 ماہ کے بعد جلد از جلد آنے والی ہے اسے تبدیل کر دیا جائے۔

موٹر شروع کرنے میں طاقتور اگنیشن ہوتی ہے لہذا اس میں کوئی حرج نہیں ہے۔

ٹائر کی موٹائی چیک کریں اور اچھی حالت میں ٹائر ناقص ٹائر سفر کے دوران خطرہ بن سکتا ہے۔

پہیوں کی سیدھ چیک کریں۔ 15000 کلومیٹر کے بعد چیک آؤٹ ہونا چاہیے۔

تمام کھوٹے درست نہیں ہیں لیک ہو رہے ہیں۔

بیلٹ ٹینشن ٹھیک ہے براہ کرم ، فین بیلٹ ، ریڈی ایٹر بیلٹ چیک کریں۔

جنریٹر بیلٹ چیک کریں۔

اگر ضرورت ہو تو ڈیف چیک کریں تیل جو 50000 کلومیٹر کے بعد باقی ہے۔

سیٹیں اور بیلٹ چیک کریں۔

ڈرائیو پر جائیں اور مسائل دیکھیں۔ آپ بریک لگائیں اور چیک کریں۔ ہینڈ بریک کی جانچ ہونی چاہیے۔

 

نوٹ کریں: انجن کو فلش آئل سے فلش کیا گیا تھا اسے پرانے انجن کے ساتھ استعمال کیا جا سکتا ہے جب صرف پسٹن کی مرمت کی جاتی تھی نہ کہ انجن کے چکنا کرنے والے پرزوں کی پھر آپ انجن آئل فلش کو پرانی کاروں کے ساتھ استعمال کر سکتے ہیں عام طور پر اس سے کسی گاڑی کے انجن آئل فلش یا انجن کو نقصان نہیں پہنچتا کارکردگی کا تیل

Popup Iframe Example

Comments

Popular Posts