6. Interview / Lecture 12



Interview

 

What is your name?  My name is Sher Zaman آپ کا نام کیا ہے؟ میرا نام شیر زمان ہے۔

 

What is your father's name? My father’s name is Muhammad Manzoor Khan.

 آپ کے والد کا نام کیا ہے؟ میرے والد کا نام محمد منظور خان ہے۔

What is your age? I am thirty–nine/39  years old.

 آپ کی عمر کیا ہے؟ میری عمر تیس – نو/39 سال ہے۔

May I know about your family?  Hi there, my name is Zaman. I belong to a village and this village is called Multan. I born over here. It is a small beautiful town. My ancestor's profession was farming. I want to adopt my ancestor's profession. I want to continue my study as well as farming. My objective in life is to achieve my goals and prove myself a rare asset. I believe in efforts. I like to do a challenging job. I love to tackle obstacles and hardships.

 کیا میں آپ کے خاندان کے بارے میں جان سکتا ہوں؟ ہیلو ، میرا نام زمان ہے۔ میرا تعلق ایک گاؤں سے ہے اور یہ گاؤں ملتان کہلاتا ہے۔ میں یہاں پیدا ہوا ہوں۔ یہ ایک چھوٹا سا خوبصورت شہر ہے۔ میرے آباؤ اجداد کا پیشہ کاشتکاری تھا۔ میں اپنے آباؤ اجداد کا پیشہ اپنانا چاہتا ہوں۔ میں اپنی تعلیم کے ساتھ ساتھ کاشتکاری بھی جاری رکھنا چاہتا ہوں۔ زندگی میں میرا مقصد اپنے مقاصد کو حاصل کرنا اور اپنے آپ کو ایک نایاب اثاثہ ثابت کرنا ہے۔ میں کوششوں پر یقین رکھتا ہوں۔ مجھے ایک مشکل کام کرنا پسند ہے۔ مجھے رکاوٹوں اور مشکلات سے نمٹنا پسند ہے۔

 

What do you do other than the study? I am studying as well as farming.

 آپ مطالعے کے علاوہ کیا کرتے ہیں؟ میں پڑھائی کے ساتھ ساتھ کاشتکاری بھی کر رہا ہوں۔

What do you study? I am a student of MCS.

 تم کیا پڑھتے ہو؟ میں MCS کا طالب علم ہوں۔

What is the name of your favourite subject? I am good at computers, so I have decided to study computers in the future.

آپ کے پسندیدہ مضمون کا نام کیا ہے؟ میں کمپیوٹر میں اچھا ہوں ، اس لیے میں نے مستقبل میں کمپیوٹر پڑھنے کا فیصلہ کیا ہے۔

 What is your favourite food?  I love to eat Chicken Pieces.

 آپ کا پسندیدہ کھانا کیا ہے؟ مجھے چکن کے ٹکڑے کھانے کا شوق ہے۔

What is the name of your town? The name of my town is Multan.

 آپ کے شہر کا نام کیا ہے؟ میرے شہر کا نام ملتان ہے۔

Do you live in a village? Yes, my town is like a modern village.

 کیا آپ کسی گاؤں میں رہتے ہیں؟ ہاں ، میرا شہر ایک جدید گاؤں کی طرح ہے۔

Is your village famous for anything? My city is famous for its food.

کیا آپ کا گاؤں کسی چیز کے لیے مشہور ہے؟ میرا شہر اپنے کھانے کے لیے مشہور ہے۔

What is the name of your national hero/poet/? My hero is Alama Iqbal.

 آپ کے قومی ہیرو/شاعر/کا نام کیا ہے؟ میرے ہیرو علامہ اقبال ہیں۔

Do you like watching a movie with an English subtitle? Yes.

کیا آپ انگریزی سب ٹائٹل والی فلم دیکھنا پسند کرتے ہیں؟ جی ہاں.

Do movies help us with learning English? Yes.

کیا فلمیں انگریزی سیکھنے میں ہماری مدد کرتی ہیں؟ جی ہاں.

Popup Iframe Example

Comments

Popular Posts